Gratis retourneren! - Achteraf betalen! - Binnen enkele dagen thuis

Antwoorden op jouw vragen.

Hoe bestel ik een product?

Wij hebben het bestellen van kleding extra makkelijk gemaakt. Wij helpen je stapsgewijs het bestelproces door met duidelijke omschrijvingen. Het bestel proces bestaat uit 3 logische stappen: stap 1. Selecteer het gewenste product, stap 2. Selecteer jouw maat en voeg het artikel toe aan de winkelwagen. Je kunt daarna kiezen om verder te winkelen of om naar je winkelwagen te gaan om af te rekenen.

In je winkelwagen heb je deze keuze om enkele wijzigingen te maken aan je bestelling of om een ontvangen kortingscode te verzilveren. Hierna kun je kiezen om door te gaan met afrekenen.

Tijdens het afrekenen kunt u kiezen om uw bestelling te laten bezorgen thuis of op een PostNL pickup point bij u in de buurt. Naast het bezorgen kunt u uw bestelling ook laten reserveren in een vestiging van Het Broekenhuis bij in de buurt.
Vul als laatste je complete adresgegevens in en zorg ervoor dat je de gewenste betalingsmethode en/of bezorgmethode hebt gekozen. Kies voor "Bestelling plaatsen" om uw bestelling verder af te ronden.

Minder informatie Meer informatie

Waarmee kan ik mijn bestelling betalen?

Bij Het Broekenhuis bieden wij vele betalingsmethoden voor uw bestelling. Zo kunt u achteraf betalen via AfterPay of direct betalen met IDeal, Creditcard of PayPal. Wij hebben hieronder even alle mogelijkheden op 1 rij gezet voor u.

- Ideal; Voor Nederlandse consumenten de meest gebruikte en eenvoudigste betalingsmethode, betaal direct en eenvoudig via uw eigen bank.

- PayPal; Wanneer u een PayPal account heeft kunt u eenvoudig en makkelijk betalen. Dit is ook mogelijk voor u als klant wanneer u in het buitenland woont.

- Achteraf betalen; Wij werken samen met AfterPay, Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) achteraf te betalen. Zie hieronder bij "Meer vragen" hoe AfterPay werkt

- Matercard/ Visa

- MisterCash; de IDeal variant voor Belgische klanten, makkelijk en eenvoudig via eigen bank betalen.

- VPAY; de IDeal variant voor Duitse klanten, makkelijk en eenvoudig via eigen bank betalen.

- Directe bankoverschrijving; Wilt u het geld liever zelf handmatig overboeken kies dan hiervoor.

Minder informatie Meer informatie

Ik ben mijn wachtwoord of gebruikersnaam kwijt!

Tegenwoordig heb je voor iedere site bijna een gebruikersnaam of wachtwoord nodig en het probleem is dat deze veelal van elkaar verschillen. Hierdoor komt het regelmatig voor dat je niet meer weet waarvoor je hebt gekozen als gebruikersnaam of wachtwoord.

Gebruikersnaam
De gebruikersnaam is gelijk aan je mailadres, hiermee kun je ten alle tijden inloggen. Heb je een nieuw mailadres en gebruik je het oude niet meer? Maak dan eenvoudig een nieuw account aan met dit nieuwe mailadres.

Wachtwoord
Wanneer je je wachtwoord kwijt bent ga dan naar bovenin de pagina naar inloggen en kies voor "wachtwoord kwijt". Hier kun je jouw mailadres invullen waarna je een email zult ontvangen met een link om jouw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Ontvang je geen "reset" mail? Kijk dan eerst in je "Spam-box" of "Ongewenste Items" map, vooral Hotmail, Live en Gmail hebben er een handje van om veel mail te verplaatsen naar deze mappen.

Minder informatie Meer informatie

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Het kan natuurlijk gebeuren dat je iets online besteld hebt wat toch niet blijkt te passen, of het product bevalt je toch niet.
Wij hebben goed nieuws voor je, want je kunt de bestelde artikelen altijd ruilen of retourneren zonder opgaaf van reden!

HOE?

Opsturen via de post

Nederland
Dit kan heel eenvoudig door het pakket GRATIS terug te sturen naar het onderstaande adres. In de mail die we sturen met Track& Trace code vind u een link om een gratis retourlabel te downloaden, print dit label uit, plak deze op de doos. U kunt het pakket inleveren bij het dichtstbijzijnde PostNL punt.

Het Broekenhuis
Koehorstmaat 11
7561 BM Deurningen

Belgie
Dit kan heel eenvoudig door het pakket terug te sturen naar het onderstaande adres, hiervoor worden slechts €4,- retourkosten in rekening gebracht. In de mail met Track & Trace code vind u een link om een retourlabel te downloaden en betalen, print dit label uit en plak deze op de doos. U kunt het pakket inleveren bij het dichtstbijzijnde BPost punt.

Het Broekenhuis
Koehorstmaat 11
7561 BM Deurningen

Retourneren of ruilen in een vestiging

U kunt de bestelling retourneren of ruilen bij één van onze winkels. Neem de bestelling met het retourformulier en aankoopbewijs dat bij uw bestelling zat mee naar de winkel. Bij de inname van uw retour ontvangt u een ontvangstbewijs.
In de winkel zult u niet direct het bedrag terug krijgen, dit wordt binnen 5 werkdagen op uw bankrekening teruggestort of gecorrigeerd bij AfterPay.

Wij verzoeken je echter in alle gevallen te voldoen aan de volgende punten:

- Kleding kan alleen ongedragen geruild worden. Het passen van een door u bestelde broek, shirt, overhemd etc.. is natuurlijk geen probleem
- Wil je iets ruilen of je geld terugvragen dan kan dit binnen 14 dagen na levering
- Eventueel aangehechte fabrikantlabels en/of prijslabels moeten nog aan het artikel zitten
- Stuur altijd de factuur of een kopie mee.
- Wilt u ruilen? Geef op het meegestuurde formulier bij uw bestelling aan of u wilt ruilen voor een andere maat of een ander artikel.
- Het aankoopbedrag retour? Geen probleem! Geef aan op het meegeleverde retourformulier dat u het bedrag retour wilt ontvangen.
- Berekende bezorgkosten/handelingskosten worden terug betaald bij het volledig retourneren van de bestelling.

Minder informatie Meer informatie

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Op het moment dat u de bestelling plaatst bij www.hetbroekenhuis.nl krijgt u een bevestigingsmail van uw bestelling. Afhankelijk van de beschikbaarheid van het artikel zal deze binnen 4 werkdagen worden verstuurd.

Op het moment dat het pakketje wordt overhandigt aan PostNL, krijgt u een e-mail toegestuurd met daarin een Track & Trace nummer en een link naar de Track & Trace pagina om uw bestelling te volgen.

Kiest u ervoor kiezen om de bestelling bij 1 van onze filialen af te halen en te betalen, dan krijgt u bericht wanneer de betreffende bestelling voor u klaar ligt, u heeft hierna 7 werkdagen de tijd om uw bestelling af te halen. Besluit u in de winkel toch van de aankoop af te zien, bijvoorbeeld de maat is niet goed of het artikel is toch anders dan verwacht, dan is dit geen enkel probleem.

Minder informatie Meer informatie

Bezorging - Pickup point

Wij verzenden al onze bestellingen met PostNL bij u thuis. U kunt ook kiezen voor een PostNL pickup point bij u in de buurt. Bij het invullen of controleren van uw adresgegevens kunt u kiezen voor het gewenste Pickup point bij u in de buurt. Zodra het pakket bij het u gewenste Pickup point klaar ligt krijgt u automatisch een bericht.

Minder informatie Meer informatie

Ik heb geen bevestiging ontvangen!

Heeft u een order geplaatst en betaald maar geen bevestiging ontvangen? Normaal zou u zodra een betaling is geslaagd automatisch een bevestiging moeten ontvangen.

Het komt regelmatig voor dat door de spamfilter de bevestigingsmail verplaatst is naar de Spam-box of 'Ongewenste items' folder. Kijk daarom eerst in deze folder of deze misschien daarin is gezet.
Daarnaast kan het voorkomen dat wanneer u na het betalen niet eerst terugkeert naar onze site dat deze bevestiging iets later komt. Mocht je betaald hebben maar geen bevestiging hebben ontvangen stuur ons dan een mailtje op [email protected], wij zullen u deze dan uiteraard direct toesturen

Minder informatie Meer informatie

SALE / Opruiming

Ieder seizoen hebben wij weer onze SALE periode, voor alle SALE geldt Op=Op

Doordat de aantallen beperkter zijn, kan het zijn dat een besteld artikel toch niet meer voorradig is (b.v. doordat deze net in een van onze filialen is verkocht of gereserveerd ligt).
Het eventuele teveel betaalde bedrag van een niet leverbaar artikel zal dan zo snel mogelijk worden terug gestort op uw rekening.

Ook kan de levertijd van SALE artikelen wat langer duren dan u normaal van ons gewend bent (max 5 werkdagen).

Minder informatie Meer informatie

Meer vragen

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?

Nederland

Levering zal uiterlijk geschieden binnen 2 tot 5 werkdagen, afhankelijk van de beschikbaarheid van het artikel.

Belgie

Levering zal uiterlijk geschieden binnen 4 tot 6 werkdagen, afhankelijk van de beschikbaarheid van het artikel.

Duitsland / Oostenrijk

Levering zal uiterlijk geschieden binnen 4 tot 6 werkdagen, afhankelijk van de beschikbaarheid van het artikel.

Minder informatie

Hoe werkt achteraf betalen met AfterPay?

Wij werken samen met PayPal, Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Het Broekenhuis betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 150 als u voor de eerste keer betaalt via Afterpay. Bent u al bekend bij Afterpay kunt u betalen tot een bedrag van € 300.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website

Minder informatie

Wat zijn de voorwaarden om mijn bestelling te retourneren?

Wij verzoeken u te voldoen aan de volgende punten:

- Kleding kan alleen ongedragen geruild worden. Het passen van een door u bestelde broek, shirt, overhemd etc.. is natuurlijk geen probleem
- Wil je iets ruilen of je geld terugvragen dan kan dit binnen 14 dagen na levering
- Eventueel aangehechte fabrikantlabels en/of prijslabels moeten nog aan het artikel zitten
- Stuur altijd het aankoopbewijs of een kopie mee.
- Wilt u ruilen? Geef op de bijgevoegde bon aan of u wilt ruilen voor een andere maat of een ander artikel.
- Het aankoopbedrag retour? Geen probleem! Geef aan dat u het bedrag retour wilt ontvangen samen met uw bankrekeningnummer.
- Berekende bezorgkosten/handelingskosten worden terug betaald bij het volledig retourneren van de bestelling.

Minder informatie

Kan ik mijn bestelling ruilen?

U kunt uw bestelling altijd ruilen voor een andere maat, kleur of desgewenst ander artikel.

Hoe
U kunt dit doen door de bestelling via de post te retourneren of langs te gaan bij 1 van onze vestigingen.

Opsturen via de post

Nederland
Dit kan heel eenvoudig door het pakket GRATIS terug te sturen naar het onderstaande adres. In de mail die we sturen met Track& Trace code vind u een link om een gratis retourlabel te downloaden, print dit label uit, plak deze op de doos. U kunt het pakket inleveren bij het dichtstbijzijnde PostNL punt.

Het Broekenhuis
Koehorstmaat 11
7561 BM Deurningen

België
Dit kan heel eenvoudig door het pakket terug te sturen naar het onderstaande adres, hiervoor worden slechts €4,- retourkosten in rekening gebracht. In de mail met Track & Trace code vind u een link om een retourlabel te downloaden en betalen, print dit label uit en plak deze op de doos. U kunt het pakket inleveren bij het dichtstbijzijnde BPost punt.

Het Broekenhuis
Koehorstmaat 11
7561 BM Deurningen

Retourneren of ruilen in een vestiging

U kunt de bestelling ruilen bij één van onze winkels. Neem de bestelling met het retourformulier en aankoopbewijs dat bij uw bestelling zat mee naar de winkel.
Krijgt u geld terug omdat een artikel goedkoper is dan zullen wij dit bedrag op het bij ons bekende rekeningnummer terugstorten.

Minder informatie

Hoe kan ik mijn maat ongeveer berekenen?

Om zeker te weten welke maat u heeft kunt u uw eigen maat omrekenen aan de hand van de onderstaande schema’s.

Maatvoering

Minder informatie

FAQ

Wij hebben voor de meest gestelde vragen even op een rij gezet .

Worden er verzend-/ handelingskosten berekend?

Op alle bestellingen binnen Nederland worden €1,95 verzend en handelingskosten berekend. Voor bestellingen uit het buitenland wordt €3,95 berekend.
Wanneer u ervoor kiest om uw bestelling te laten reserveren in een van onze vestigingen dan is de verzending natuurlijk ongeacht het bedrag gratis.

Wat moet ik doen als een artikel verkeerd of beschadigd is geleverd?

Helaas worden er ook door ons soms fouten gemaakt. U kunt u op het bijgeleverde retour formulier aangegeven dat het om een verkeerde levering of een beschadigd artikel gaat en deze retour sturen naar:

Het Broekenhuis
T.A.V.: Retouren
Koehorstmaat 11
7561 BM Deurningen

Moet ik verzendkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

U kunt uw bestelling eenvoudig en Gratis retourneren wanneer u in Nederland woont door een retourlabel uit te draaien die u samen met de Track& Trace mail wordt gestuurd.
Stuurt u de bestelling retour via uw eigen weg dan zijn deze kosten van retourneren voor uzelf en worden deze helaas niet vergoed.
Voor klanten uit het buitenland worden er €4,- retourkosten gerekend deze kunnen worden afgerekend bij het downloaden van het retourlabel.

Ik heb een artikel retour gestuurd wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Wanneer een retour door ons wordt ontvangen zullen wij zorgen dat het bedrag binnen uiterlijk 5 werkdagen is terug gestort op uw rekening.

Is het mogelijk mijn bestelling te annuleren of aan te passen?

Als de bestelling is afgerond en betaald is het niet meer mogelijk om deze zelf te annuleren.
Zolang uw bestelling door ons nog niet is verstuurd kunnen wij deze altijd nog voor u proberen te annuleren of aan te passen. Stuur daarvoor een mail naar [email protected] en u zult zo spoedig mogelijk van ons een reactie ontvangen.
Wanneer u kiest voor “handmatig overboeken” dan kunt u zolang u niet betaald heeft altijd nog afzien van uw aankoop.

Wat als u een foutmelding krijgt tijdens uw bestelling?

Wanneer er iets fout gaat tijdens het betalen met IDeal kunt u het volgende doen. Kijk als eerste altijd of uw betaling is afgeschreven van uw rekening. Is dit het geval dan is de betaling geslaagd en zullen wij hiervan bericht krijgen. In dit geval zal uw order gewoon verwerkt worden.

Is er een andere storing of foutmelding? Laat het ons weten via [email protected] wij zullen uw vraag dan z.s.m. behandelen

Heeft u een klacht of vraag?

U kunt uw mening, klachten of vragen ten alle tijden sturen naar [email protected], wij zullen zorgen dat u zo snel mogelijk antwoord krijgt.
Wenst u liever persoonlijk contact? Dat kan ook, u kunt dan bellen naar 074-2777555. Wij zullen u indien mogelijk gelijk te woord staan of u wordt door een van onze collega’s terug gebeld.

Minder informatie

Ik heb een klacht over een aangekocht artikel en nu?

Dit vinden wij natuurlijk spijtig om te horen en wij zullen er alles aan doen om dit voor u op te lossen wanneer het een gegronde klacht betreft.

U kunt 2 dingen doen:

- Ga met uw aankoop en factuur naar het dichtstbijzijnde Het Broekenhuis filiaal, van daaruit zal het worden opgestuurd en worden beoordeeld.

- Daarnaast kunt u uw klacht met factuur opsturen naar:

Het Broekenhuis
t.a.v.: Klachten
Koehorstmaat 11
7561BM Deurningen

Uw klacht zal dan beoordeeld worden en u zult binnen 8 dagen van ons reactie ontvangen. Wanneer uw klacht vergoed wordt zullen de verzendkosten vergoed worden alsmede zal geprobeerd worden deze klacht met hetzelfde artikel te vergoeden. Lukt dit niet dan zullen wij u het aankoopbedrag incl. verzendkosten terug storten.

Zorg altijd dat je in het bezit bent van de originele factuur dit is namelijk je garantie- en aankoopbewijs.

Minder informatie

Wie zijn wij?

Het Broekenhuis is onderdeel van Texton Fashion B.V. en het hoofdkantoor is gevestigd in Deurningen. Wij hebben al bijna 40 jaar vestigingen in het Oosten van Nederland onder de naam Het Broekenhuis en sinds enkele jaren hebben wij hiernaast ook een webshop.

Heb je vragen? Dan kun je ons altijd een mailtje sturen naar [email protected] of bellen op 074 - 2777555 (alleen tijdens kantooruren)

Centraal kantoor:

Texton Fashion B.V.
Koehorstmaat 11
7561BM Deurningen

Mail: [email protected]exton.nl

BTW-nummer: NL.8032.77.611b01
KVK-nummer: 06040063

Minder informatie
Uw browser komt uit een stenen tijdperk!

Update uw browser om deze (en vele andere) websites optimaal te bekijken. Nu updaten!

×