V.a. € 39,95 gratis verzending via PostNL - Binnen enkele dagen thuis

Antwoorden op jouw vragen.

Hoe bestel ik een product?

Wij hebben het bestellen van kleding extra makkelijk gemaakt. Wij helpen je stapsgewijs het bestelproces door met duidelijke omschrijvingen. Het bestel proces bestaat uit 3 logische stappen: stap 1. Selecteer het gewenste product, stap 2. Selecteer jouw maat en voeg het artikel toe aan de winkelwagen. Je kunt daarna kiezen om verder te winkelen of om naar je winkelwagen te gaan om af te rekenen.

In je winkelwagen heb je deze keuze om enkele wijzigingen te maken aan je bestelling of om een ontvangen kortingscode te verzilveren. Hierna kun je kiezen om door te gaan met afrekenen.

Tijdens het afrekenen kunt u kiezen om uw bestelling te laten bezorgen thuis of op een PostNL pickup point bij u in de buurt. Naast het bezorgen kunt u uw bestelling ook laten reserveren in een vestiging van Het Broekenhuis bij in de buurt.
Vul als laatste je complete adresgegevens in en zorg ervoor dat je de gewenste betalingsmethode en/of bezorgmethode hebt gekozen. Kies voor "Bestelling plaatsen" om uw bestelling verder af te ronden.

Minder informatie Meer informatie

Waarmee kan ik mijn bestelling betalen?

Bij Het Broekenhuis bieden wij vele betalingsmethoden voor uw bestelling. Zo kunt u achteraf betalen via AfterPay of direct betalen met IDeal, Creditcard of PayPal. Wij hebben hieronder even alle mogelijkheden op 1 rij gezet voor u.

- Ideal; Voor Nederlandse consumenten de meest gebruikte en eenvoudigste betalingsmethode, betaal direct en eenvoudig via uw eigen bank.

- PayPal; Wanneer u een PayPal account heeft kunt u eenvoudig en makkelijk betalen. Dit is ook mogelijk voor u als klant wanneer u in het buitenland woont.

- Achteraf betalen; Wij werken samen met AfterPay, Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) achteraf te betalen. Zie hieronder bij "Meer vragen" hoe AfterPay werkt

- Matercard/ Visa

- MisterCash; de IDeal variant voor Belgische klanten, makkelijk en eenvoudig via eigen bank betalen.

- VPAY; de IDeal variant voor Duitse klanten, makkelijk en eenvoudig via eigen bank betalen.

- Directe bankoverschrijving; Wilt u het geld liever zelf handmatig overboeken kies dan hiervoor.

Minder informatie Meer informatie

Ik ben mijn wachtwoord of gebruikersnaam kwijt!

Tegenwoordig heb je voor iedere site bijna een gebruikersnaam of wachtwoord nodig en het probleem is dat deze veelal van elkaar verschillen. Hierdoor komt het regelmatig voor dat je niet meer weet waarvoor je hebt gekozen als gebruikersnaam of wachtwoord.

Gebruikersnaam
De gebruikersnaam is gelijk aan je mailadres, hiermee kun je ten alle tijden inloggen. Heb je een nieuw mailadres en gebruik je het oude niet meer? Maak dan eenvoudig een nieuw account aan met dit nieuwe mailadres.

Wachtwoord
Wanneer je je wachtwoord kwijt bent ga dan naar bovenin de pagina naar inloggen en kies voor "wachtwoord kwijt". Hier kun je jouw mailadres invullen waarna je een email zult ontvangen met een link om jouw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Ontvang je geen "reset" mail? Kijk dan eerst in je "Spam-box" of "Ongewenste Items" map, vooral Hotmail, Live en Gmail hebben er een handje van om veel mail te verplaatsen naar deze mappen.

Minder informatie Meer informatie

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Het kan natuurlijk gebeuren dat je iets online besteld hebt wat toch niet blijkt te passen, of het product bevalt je toch niet.
Wij hebben goed nieuws voor u, want u kunt de bestelde artikelen altijd ruilen of uw betaalde geld terugvragen!

HOE?

Dit kan heel eenvoudig door het pakket terug te sturen naar het onderstaande adres:

Het Broekenhuis
Koehorstmaat 11
7561 BM Deurningen

Wij verzoeken u echter te voldoen aan de volgende punten:

- Kleding kan alleen ongedragen geruild worden. Het passen van een door u bestelde broek, shirt, overhemd etc.. is natuurlijk geen probleem
- Wil je iets ruilen of je geld terugvragen dan kan dit binnen 14 dagen na levering
- Eventueel aangehechte fabrikantlabels en/of prijslabels moeten nog aan het artikel zitten
- Stuur altijd het aankoopbewijs of een kopie mee.
- Wilt u ruilen? Geef op het meegestuurde formulier bij uw bestelling aan of u wilt ruilen voor een andere maat of een ander artikel.
- Het aankoopbedrag retour? Geen probleem! Geef aan op het meegeleverde retourformulier dat u het bedrag retour wilt ontvangen samen met uw bankrekeningnummer.

- Zorg dat het pakket dat u terugstuurt voldoende gefrankeerd is, onvoldoende gefrankeerde pakketen worden niet aangenomen
- Het ruilen of retour doen van artikelen gekocht in de webshop is niet mogelijk in de Broekenhuis filialen om administratieve redenen.
- Eventueel berekende bezorgkosten/handelingskosten (bij bestellingen onder €39,95) worden terug betaald.

Retourneren winkelaankopen

Retourneren van een winkelaankoop kan alleen in een van onze filialen. Zorg ervoor dat u altijd beschikt over de kassabon en dat alle kaartjes nog aan de artikelen zitten. In verband met de veiligheid van onze medewerkers geven wij helaas geen geld retour in onze filialen.

Minder informatie Meer informatie

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Op het moment dat u de bestelling plaatst bij www.hetbroekenhuis.nl krijgt u een bevestigingsmail van uw bestelling. Afhankelijk van de beschikbaarheid van het artikel zal deze binnen 4 werkdagen worden verstuurd.

Op het moment dat het pakketje wordt overhandigt aan PostNL, krijgt u een e-mail toegestuurd met daarin een Track & Trace nummer en een link naar de Track & Trace pagina om uw bestelling te volgen.

Kiest u ervoor kiezen om de bestelling bij 1 van onze filialen af te halen en te betalen, dan krijgt u bericht wanneer de betreffende bestelling voor u klaar ligt, u heeft hierna 7 werkdagen de tijd om uw bestelling af te halen. Besluit u in de winkel toch van de aankoop af te zien, bijvoorbeeld de maat is niet goed of het artikel is toch anders dan verwacht, dan is dit geen enkel probleem.

Minder informatie Meer informatie

Bezorging - Pickup point

Wij verzenden al onze bestellingen met PostNL bij u thuis. U kunt ook kiezen voor een PostNL pickup point bij u in de buurt. Bij het invullen of controleren van uw adresgegevens kunt u kiezen voor het gewenste Pickup point bij u in de buurt. Zodra het pakket bij het u gewenste Pickup point klaar ligt krijgt u automatisch een bericht.

Minder informatie Meer informatie

Ik heb geen bevestiging ontvangen!

Heeft u een order geplaatst en betaald maar geen bevestiging ontvangen? Normaal zou u zodra een betaling is geslaagd automatisch een bevestiging moeten ontvangen.

Het komt regelmatig voor dat door de spamfilter de bevestigingsmail verplaatst is naar de Spam-box of 'Ongewenste items' folder. Kijk daarom eerst in deze folder of deze misschien daarin is gezet.
Daarnaast kan het voorkomen dat wanneer u na het betalen niet eerst terugkeert naar onze site dat deze bevestiging iets later komt. Mocht je betaald hebben maar geen bevestiging hebben ontvangen stuur ons dan een mailtje op [email protected], wij zullen u deze dan uiteraard direct toesturen

Minder informatie Meer informatie

SALE / Opruiming

Ieder seizoen hebben wij weer onze SALE periode, voor alle SALE geldt Op=Op

Doordat de aantallen beperkter zijn, kan het zijn dat een besteld artikel toch niet meer voorradig is (b.v. doordat deze net in een van onze filialen is verkocht of gereserveerd ligt).
Het eventuele teveel betaalde bedrag van een niet leverbaar artikel zal dan zo snel mogelijk worden terug gestort op uw rekening.

Ook kan de levertijd van SALE artikelen wat langer duren dan u normaal van ons gewend bent (max 5 werkdagen).

Minder informatie Meer informatie

Meer vragen

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?

Nederland

Bestellingen vanaf €39,95 worden kostenloos verzonden. Is uw bestelling minder dan €39,95 dan wordt er €7,50 in rekening gebracht voor verzend en handelingskosten.
Levering zal uiterlijk geschieden binnen 2 tot 5 werkdagen, afhankelijk van de beschikbaarheid van het artikel.

Belgie

Bestellingen vanaf €59,95 worden kosteloos verzonden. Is uw bestelling minder dan €59,95 dan wordt er €7,50 in rekening gebracht voor verzend en handelingskosten.
Levering zal uiterlijk geschieden binnen 4 tot 6 werkdagen, afhankelijk van de beschikbaarheid van het artikel.

Duitsland / Oostenrijk

Bestellingen vanaf €59,95 worden kosteloos verzonden. Is uw bestelling minder dan €59,95 dan wordt er €7,50 in rekening gebracht voor verzend en handelingskosten.
Levering zal uiterlijk geschieden binnen 4 tot 6 werkdagen, afhankelijk van de beschikbaarheid van het artikel.

Minder informatie

Hoe werkt achteraf betalen met AfterPay?

Wij werken samen met PayPal, Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Het Broekenhuis betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 150 als u voor de eerste keer betaalt via Afterpay. Bent u al bekend bij Afterpay kunt u betalen tot een bedrag van € 300.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website

Minder informatie

Wat moet ik doen om mijn bestelling te retoureren?

Wij verzoeken u te voldoen aan de volgende punten:

- Kleding kan alleen ongedragen geruild worden. Het passen van een door u bestelde broek, shirt, overhemd etc.. is natuurlijk geen probleem
- Wil je iets ruilen of je geld terugvragen dan kan dit binnen 14 dagen na levering
- Eventueel aangehechte fabrikantlabels en/of prijslabels moeten nog aan het artikel zitten
- Stuur altijd het aankoopbewijs of een kopie mee.
- Wilt u ruilen? Geef op de bijgevoegde bon aan of u wilt ruilen voor een andere maat of een ander artikel.
- Het aankoopbedrag retour? Geen probleem! Geef aan dat u het bedrag retour wilt ontvangen samen met uw bankrekeningnummer.

- Zorg dat het pakket dat u terugstuurt voldoende gefrankeerd is, onvoldoende gefrankeerde pakketten worden niet aangenomen
- Het ruilen of retour doen van artikelen gekocht in de webshop is niet mogelijk in de Broekenhuis filialen om administratieve redenen.
- Eventueel berekende bezorgkosten/handelingskosten (bij bestellingen onder €39,95) worden terug betaald.

Stuur het pakket terug naar het onderstaande adres:

Het Broekenhuis
T.a.v. Retouren
Koehorstmaat 11
7561 BM Deurningen

Minder informatie

Kan ik mijn bestelling ruilen?

U kunt uw bestelling altijd ruilen voor een andere maat, kleur of desgewenst ander artikel. U dient hiervoor het meegestuurde retourformulier in te vullen en deze samen met het artikel op te sturen naar:

Het Broekenhuis
T.A.V. Retouren
Koehorstmaat 11
7561 BM Deurningen

Wanneer er sprake is van een eventuele bijbetaling dan krijgt u hiervan een na ontvangt van de retour een melding.
Krijgt u geld terug omdat een artikel goedkoper is dan zullen wij dit bedrag op het bij ons bekende rekeningnummer terugstorten.
Voor een ruiling zult u nooit extra verzendkosten moeten betalen bovenop de door u betaalde retourkosten.

Minder informatie

Hoe kan ik mijn maat ongeveer berekenen?

Om zeker te weten welke maat u heeft kunt u uw eigen maat omrekenen aan de hand van de onderstaande schema’s.

Maatvoering

Minder informatie

FAQ

Wij hebben voor de meest gestelde vragen even op een rij gezet .

Worden er verzendkosten berekend?

Alle bestellingen binnen Nederland boven het bedrag van €39,95 worden gratis verstuurd, voor bedragen beneden €39,95 betaald u €7,50 verzend en handelingskosten.
Wanneer u ervoor kiest om uw bestelling te laten reserveren in een van onze vestigingen dan is de verzending natuurlijk ongeacht het bedrag gratis.

Wat moet ik doen als een artikel verkeerd of beschadigd is geleverd?

Helaas worden er ook door ons soms fouten gemaakt. U kunt u op het bijgeleverde retour formulier aangegeven dat het om een verkeerde levering of een beschadigd artikel gaat en deze retour sturen naar:

Het Broekenhuis
T.A.V.: Retouren
Koehorstmaat 11
7561 BM Deurningen

De door u gemaakte verzendkosten worden door ons vergoed en we zullen u gelijk een nieuw product opsturen.

Moet ik verzendkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

De kosten van het retour zenden van een artikel zijn voor eigen rekening, ook wanneer u het artikel wilt ruilen voor een andere maat.
Is het echter een fout vanuit ons, bijvoorbeeld een productfout of verkeert geleverde maat, dan zullen de retourkosten aan u vergoedt worden.

Ik heb een artikel retour gestuurd wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Wanneer een retour door ons wordt ontvangen zullen wij zorgen dat het bedrag binnen uiterlijk 5 werkdagen is terug gestort op uw rekening.

Is het mogelijk mijn bestelling te annuleren?

Als de bestelling is afgerond en betaald is het niet meer mogelijk om deze zelf te annuleren.
Zolang uw bestelling door ons nog niet is verstuurd kunnen wij deze altijd nog voor u proberen te annuleren. Stuur daarvoor een mail naar [email protected] en u zult zo spoedig mogelijk van ons een reactie ontvangen.
Wanneer u kiest voor “handmatig overboeken” dan kunt u zolang u niet betaald heeft altijd nog afzien van uw aankoop.

Wat als u een foutmelding krijgt tijdens uw bestelling?

Wanneer er iets fout gaat tijdens het betalen met IDeal kunt u het volgende doen. Kijk als eerste altijd of uw betaling is afgeschreven van uw rekening. Is dit het geval dan is de betaling geslaagd en zullen wij hiervan bericht krijgen. In dit geval zal uw order gewoon verwerkt worden.

Is er een andere storing of foutmelding? Laat het ons weten via [email protected] wij zullen uw vraag dan z.s.m. behandelen

Heeft u een klacht of vraag?

U kunt uw mening, klachten of vragen ten alle tijden sturen naar [email protected], wij zullen zorgen dat u zo snel mogelijk antwoord krijgt.
Wenst u liever persoonlijk contact? Dat kan ook, u kunt dan bellen naar 074-2777555. Wij zullen u indien mogelijk gelijk te woord staan of u wordt door een van onze collega’s terug gebeld.

Minder informatie

Ik heb een klacht over een aangekocht artikel en nu?

Dit vinden wij natuurlijk spijtig om te horen en wij zullen er alles aan doen om dit voor u op te lossen wanneer het een gegronde klacht betreft.

U kunt 2 dingen doen:

- Ga met uw aankoop en factuur naar het dichtstbijzijnde Het Broekenhuis filiaal, van daaruit zal het worden opgestuurd en worden beoordeeld.

- Daarnaast kunt u uw klacht met factuur opsturen naar:

Het Broekenhuis
t.a.v.: Klachten
Koehorstmaat 11
7561BM Deurningen

Uw klacht zal dan beoordeeld worden en u zult binnen 8 dagen van ons reactie ontvangen. Wanneer uw klacht vergoed wordt zullen de verzendkosten vergoed worden alsmede zal geprobeerd worden deze klacht met hetzelfde artikel te vergoeden. Lukt dit niet dan zullen wij u het aankoopbedrag incl. verzendkosten terug storten.

Zorg altijd dat je in het bezit bent van de originele factuur dit is namelijk je garantie- en aankoopbewijs.

Minder informatie

Wie zijn wij?

Het Broekenhuis is onderdeel van Texton Fashion B.V. en het hoofdkantoor is gevestigd in Deurningen. Wij hebben al bijna 40 jaar vestigingen in het Oosten van Nederland onder de naam Het Broekenhuis en sinds enkele jaren hebben wij hiernaast ook een webshop.

Heb je vragen? Dan kun je ons altijd een mailtje sturen naar [email protected] of bellen op 074 - 2777555 (alleen tijdens kantooruren)

Centraal kantoor:

Texton Fashion B.V.
Koehorstmaat 11
7561BM Deurningen

Mail: [email protected]

BTW-nummer: NL.8032.77.611b01
KVK-nummer: 06040063

Minder informatie
Uw browser komt uit een stenen tijdperk!

Update uw browser om deze (en vele andere) websites optimaal te bekijken. Nu updaten!

×