• Gratis retourneren!
  • Meer dan 20 vestigingen
  • Meer dan 2300 reviews

Klantenservice

Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten voor een bestelling?
Nederland

Voor bestellingen binnen Nederland rekenen wij €2,95 verzend & handelingskosten. Wanneer je de complete bestelling retourneert storten wij deze ook terug, het retourneren van een bestelling binnen Nederland is daarbij geheel gratis zonder extra kosten wanneer je gebruik maakt van de door ons gestuurde retourlink.

Belgie & Duitsland

Voor België, Duitsland, Oostenrijk rekenen wij een Buitenlandtarief van €3,- naast de standaard bezorgkosten van €2,95. Wanneer je de complete bestelling retourneert storten wij deze ook terug. Voor retouren uit het buitenland bedragen de retourkosten €4,- die voor eigen rekening zijn.

Click & Collect

Wanneer je ervoor kiest om jouw bestelling te laten reserveren in een van onze vestigingen dan brengen wij uiteraard geen verzend- & handelingskosten in rekening.

Kan ik mijn bestelling gratis retourneren?
Nederland

Je kunt jouw bestelling eenvoudig en gratis retourneren wanneer je in Nederland woont. In de Track & Trace mail vind je een link om een gratis retourlabel te downloaden. Met dit label kun je de bestelling gratis retourneren via PostNL.

Stuur je de bestelling retour via jouw eigen weg? Dan zijn de kosten van retourneren voor jouzelf en worden deze helaas niet vergoed.
Buitenland
Voor klanten uit België, Duitsland & Oostenrijk worden er €4,- retourkosten gerekend, deze kunnen worden afgerekend bij het downloaden van het retourlabel.

Kan ik mijn bestelling ruilen voor een ander artikel, maat of kleur?
Wij werken helaas online niet met omruiling. Je kunt het artikel dat niet past of niet naar wens is, gewoon retourneren. Je moet zelf even een nieuwe bestelling plaatsen voor de juiste maat of kleur. Wil je jouw online bestelling in de winkel ruilen dan is dit gewoon mogelijk. Zorg er wel voor dat je de factuur meeneemt en dat alle kaartjes nog aan het artikel zijn bevestigd.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug bij een retour?
Wanneer een retour door ons wordt ontvangen zullen wij zorgen dat het bedrag binnen uiterlijk 5 werkdagen is terug gestort op de rekening waarmee je betaald hebt. Betalingen van Klarna worden gecrediteerd en indien reeds betaald door Klarna terug gestort hier kan enkele werkdagen overheen gaan. Wanneer je de complete bestelling retourneert ontvangt u ook de bezorgkosten en eventuele extra betaalkosten retour van ons.
Hoe werkt achteraf betalen met Klarna?

Wij werken samen met Klarna, Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij Het Broekenhuis betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 150 als je voor de eerste keer betaalt via Klarna. Ben je al bekend bij Klarna, dan kun je betalen tot een bedrag van € 300.

Ter goedkeuring van jouw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht jouw verzoek tot betaling met acceptgiro onverhoopt niet geautoriseerd worden, dan kun je het aan te kopen product uiteraard betalen met een andere betaalmethode.

Bij vragen kun je altijd contact met Klarna opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de Klarna website.

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren of te wijzigen?
Zodra jouw bestelling is afgerond en betaald is het helaas niet meer mogelijk om deze zelf te annuleren.
Mocht de bestelling nog niet door ons verstuurd zijn, kunnen wij deze echter vaak alsnog voor je annuleren of aanpassen. Hiervoor kun je een mail sturen naar info@texton.nl en je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.

Wanneer je kiest voor “handmatig overboeken” kun je nog afzien van jouw aankoop, zolang je niet betaald hebt.
Wat moet ik doen als een artikel verkeerd of beschadigd is geleverd?

Helaas worden er ook door ons soms fouten gemaakt. Je kunt op het bijgeleverde retourformulier aangeven dat het om een verkeerde levering of een beschadigd artikel gaat en deze retour sturen naar:

Het Broekenhuis
T.A.V.: Retouren
Koehorstmaat 11
7561 BM Deurningen

In de Track & Trace mail die je hebt ontvangen zit een link om een gratis retourlabel te downloaden waarmee je het pakket gratis af kunt geven bij een PostNL punt.
Heb je een klacht of vraag over een bestelling?
Je kunt jouw mening, klachten of vragen te allen tijde sturen naar info@texton.nl, je ontvangt vervolgens zo spoedig mogelijk een reactie vanuit ons.
Heb je liever persoonlijk contact? Dat kan ook, je kunt dan bellen naar 074-2777555. Wij zullen je, indien mogelijk, gelijk te woord staan, of je wordt door een van onze collega’s terug gebeld.