Gratis retourneren! - Achteraf betalen! - Binnen enkele dagen thuis

Klachten afhandeling

Klachten afhandeling

Heeft u een klacht over het gekochte kledingstuk? Dan heeft u 2 mogelijkheden:

– Ga met uw aankoop en factuur naar het dichtstbijzijnde Het Broekenhuis filiaal, van daaruit zal het worden opgestuurd en worden beoordeeld. 

– Daarnaast kunt u uw klacht met factuur opsturen naar:

  Het Broekenhuis
  t.a.v.: Klachten
  Koehorstmaat 11
  7561BM Deurningen

Uw klacht zal dan beoordeeld worden en u zult binnen 8 dagen van ons reactie ontvangen. Wanneer uw klacht vergoed wordt zullen de verzendkosten vergoed worden alsmede zal geprobeerd worden deze klacht met hetzelfde artikel te vergoeden. Lukt dit niet dan zullen wij u het aankoopbedrag incl. verzendkosten terug storten.

Zorg altijd dat je in het bezit bent van de originele factuur.

Dit is namelijk je garantie- en aankoopbewijs. (Heb je een klacht over een in de winkel gekocht artikel, ga dan met de aankoop bon terug naar een van de vestigingen van Het Broekenhuis).

Uw browser komt uit een stenen tijdperk!

Update uw browser om deze (en vele andere) websites optimaal te bekijken. Nu updaten!

×