V.a. € 39,95 gratis verzending via PostNL - Binnen enkele dagen thuis

Hoe bestel ik?

Hoe bestel ik?

Wij hebben het bestellen van kleding extra makkelijk gemaakt. Wij helpen je stapsgewijs het bestelproces door met duidelijke omschrijvingen. Het bestelproces bestaat uit 3 logische stappen: stap 1. Selecteer het gewenste product, stap 2. Selecteer jouw maat & voeg het artikel toe aan de winkelwagen en als laatste stap 3. Vul nu je adres- en betalingsgegevens in.

Op dit moment kunt u bestellen uit de volgende landen; Nederland, Belgie, Duitsland en Oostenrijk.

Stap 1. Selecteer het gewenste product

Bovenaan de pagina ziet u alle productcategorieën die beschikbaar zijn, wanneer u hierop klikt ziet u alle in producten die beschikbaar zijn.
Ook hebt u links de mogelijkheid om de producten op verschillende eigenschappen te filteren, zoals lengte en pasvorm.
Door op een foto van een artikel te klikken kunt u meer informatie over dit artikel opvragen en kunt u de maat en eventueel kleur kiezen. De prijzen die u op de pagina ziet zijn inclusief BTW.
Eventuele bezorgkosten worden over het totale orderbedrag berekend, deze eventuele bezorgkosten zullen tijdens het afronden van de bestelling worden getoond.

Stap 2. Maat selecteren & artikel toevoegen aan winkelwagen

Op het moment dat u een product geselecteerd hebt, kunt u een keuze maken in welke maat en indien beschikbaar welke kleur u het artikel wenst. Door op “Klik hier en bestel” te klikken wordt dit artikel aan het winkelwagentje toegevoegd. Hierna kan u kiezen om verder te shoppen of om af te rekenen.

Kunt u een maat niet selecteren?
Als een artikel in een bepaalde maat ontbreekt op de webshop, dan is dit artikel (tijdelijk) niet op voorraad. Dit houdt in dat u het artikel tijdelijk niet kunt bestellen. U kunt altijd na enkele dagen opnieuw op onze site kijken of het artikel inmiddels weer voorradig is.
Een andere optie is om ons een mailtje [email protected] te sturen, met het artikelnummer en de maat die u wenst. We kunnen dan proberen dit artikel speciaal voor u te bestellen. Uw voordeel is dat, zodra het artikel bij ons binnenkomt, het direct voor u wordt gereserveerd.

Voor een overzicht van uw bestelling klikt u op “uw winkelwagen”, hierin kunt u de aantallen van uw bestelling nog wijzigen of een artikel uit het winkelwagentje verwijderen. Door op “Bestelling afronden” te klikken gaat u verder in het proces waarbij u de gewenste verzend en betalingsgegevens kunt kiezen.

Stap 3. Invullen van verzend- en betalingsgegevens

Als laatste stap in het bestelproces vult u uw gegevens in. Als u al een gebruikersnaam hebt kan u hiermee inloggen. Uw bestelling wordt dan bezorgt bij het eerder opgegeven adres. U kan nu ook kiezen op welke manier u wilt betalen, u kunt met Ideal of PayPal betalen maar ook het verschuldigde bedrag handmatig overmaken op onze rekening.
Nadat u dit ingevuld hebt krijg u een overzicht te zien van alle gegevens. Controleer of al deze gegevens kloppen, zodat u het bestelproces kan afronden. Na het afronden ontvangt u van ons een bevestigingsmail. Uw bestelling zal uiterlijk binnen 4 werkdagen worden verzonden via de TNT.

Letop: bij een bedrag onder de €39,95,- worden er €7,50 verzendkosten in rekening gebracht, boven dit bedrag betaalt u geen verzendkosten.

Kiest u ervoor om de bestelling bij 1 van onze filialen te reserveren, dan krijgt u bericht wanneer de betreffende bestelling voor u klaar ligt. U heeft hierna 7 werkdagen de tijd om uw bestelling af te halen. U kunt dan in alle rust of product passen en gebruik maken van het deskundige advies van 1 van onze verkopers. Hieraan zitten natuurlijk geen kosten verbonden.

 

Problemen bij het bestellen?

  • Het kan voorkomen dat u het beveiligingsniveau van uw browser te hoog hebt ingeschakeld. Hierdoor is het mogelijk stap 3 niet goed werkt en u uw bestelling niet kunt afronden. Verlaag het beveiligingsniveau van de browser naar Normaal om dit probleem op te lossen.

  • Wordt de pagina niet goed weergegeven? Dit komt doordat je Internet Explorer 8 of hoger hebt en de compatibiliteitsweergave staat ingeschakeld. Schakel de compatibiliteitsweergave uit (in de adressenbalk staat een knopje) en de pagina zal goed worden weergegeven.

Weergegeven kleuren

De kleuren die op uw scherm staan kunnen licht afwijken van de eigenlijke kleur, hieraan kunnen geen rechten worden ontleent. Wanneer de kleur niet is als u wenst kunt u deze ten alle tijden retour sturen.

Vragen?

Hebt u een probleem bij het bestellen of een vraag? Vragen staat vrij! Stel gerust uw vraag via [email protected], wij zijn er om u te helpen! Daarnaast kunt u ons tijdens kantooruren (8.00 t/m 17.00) bereiken op het volgende telefoonnummer: 074 – 2777 555 waar wij u misschien direct kunnen helpen of ervoor zorgen dat u zo spoedig mogelijk  wordt teruggebeld.

 

Uw browser komt uit een stenen tijdperk!

Update uw browser om deze (en vele andere) websites optimaal te bekijken. Nu updaten!

×