V.a. € 39,95 gratis verzending via PostNL - Binnen enkele dagen thuis

Betalen van je bestelling

Het betalen van een bestelling bij Hetbroekenhuis.nl kan op verschillende manieren. Hieronder hebben we ze overzichtelijk op een rijtje gezet:

Ideal

Maak je gebruik van internet bankieren via de Rabobank, ABN AMRO, ING, SNS Bank, Fortis Bank of de Friesland Bank? Dan kun je je bestelling direct en eenvoudig betalen via internet bankieren met iDeal.

In het bestelproces kies je bij de betaalmethode voor de optie iDEAL, waarna je vervolgens je eigen bank selecteert. In het afrekenproces word je direct doorverbonden naar de omgeving van internetbankieren. Hier heb je je bankpas en je e-dentifier nodig. Na het invullen van de ontbrekende gegevens kun je op de vertrouwde manier betalen. Vervolgens wordt het bedrag van je bankrekening afgeschreven.
Hierdoor kunnen we je pakketje nog dezelfde dag versturen wanneer het artikel voorradig is. Dus als je je bestelling snel in huis wilt hebben, raden we je Ideal of PayPal aan.
Let op!: Ideal is alleen beschikbaar voor mensen met een Nederlandse bankrekening!

PayPal

Hebt u geen Ideal of woont u in het buitenland dan kunt u ook eenvoudig via PayPal bij ons betalen. Dit is veilig, gemakkelijk en zorgt net als Ideal voor een snelle afhandeling van je order. Hierdoor kunnen we je pakketje nog dezelfde dag versturen wanneer het artikel voorradig is.
Kijk voor meer informatie of om een PayPal account aan te maken op de site van PayPal.

Handmatig overboeken

Heeft u geen Ideal of woont u bijvoorbeeld in het buitenland dan kunt het verschuldigde bedrag ook handmatig overboeken op onze rekening. Wanneer u voor handmatig overboeken kiest krijgt u na het afronden van uw bestelling naast uw orderbevestiging een mail met hierin de betalingsgegevens.

Let op: pas wanneer het verschuldigde bedrag is overgemaakt op onze rekening zal uw bestelling worden verstuurd. In tegenstelling tot Ideal is de betaling niet direct inzichtelijk in onze administratie, dit kan afhankelijk van de bank en/of land enkele werkdagen duren.
In afwachting van uw betaling zal de bestelling wel alvast voor uw worden gereserveerd, wanneer na 8 dagen nog geen betaling is ontvangen zullen wij de order automatisch annuleren.

Achteraf betalen – Afterpay

Wij werken samen met PayPal, Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen.

AfterPay voert voor ons het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij hetbroekenhuis.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 200,- als je voor de eerste keer betaalt via Afterpay. Ben je al bekend bij Afterpay, dan kun je betalen tot een bedrag van € 450,-. Voor deze betaaldienst betaal je € 0,95 bovenop het bestelde orderbedrag.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Mastercard/ Visa

U kunt ook betalen met uw creditcard bij ons snel en eenvoudig.

MisterCash

De IDeal variant voor Belgische klanten, makkelijk en eenvoudig via eigen bank betalen.

VPAY

De IDeal variant voor Duitse klanten, makkelijk en eenvoudig via eigen bank betalen.

Reserveren

Naast direct betalen is het ook mogelijk om de bestelling bij 1 van onze filialen vrijblijvend te reserveren.

U krijgt bericht wanneer de door u geplaatste bestelling klaar ligt in de door u gewenste vestiging, deze blijft 7 dagen voor u gereserveerd liggen en u hebt dan de mogelijkheid om deze te passen en kunt dan ook gebruik maken van het persoonlijke advies van onze verkopers.

U kunt ten alle tijden besluiten om wel of niet tot aankoop over te gaan, u bent dus niet verplicht om tot koop over te gaan. U kunt in al onze vestigingen betalen met contant geld, pinpas of creditcard.

Ideal Problemen?

Er kunnen natuurlijk altijd problemen ontstaan. Zo komt het soms voor dat Ideal niet werkt, u zelf checken of dit een algemeen probleem is op de site; http://www.ideal-status.nl/home/ Op deze site wordt per bank aangegeven of er op dat moment een grote storing is.
Is er een storing? Probeer het dan op een later tijdstip opnieuw of kies een andere betalingsmogelijkheid.

Algemene vragen of problemen?

Hebt u een vraag over de betaling of is er een andere vraag of probleem waar u niet uitkomt? Geen probleem, u kunt ons altijd mailen met uw vraag of probleem op [email protected]
Daarnaast kunt u ons tijdens kantooruren (8.00 t/m 17.00) bereiken op het volgende telefoonnummer: 074 – 2777 555 waar wij u misschien direct kunnen helpen of ervoor zorgen dat u zo spoedig mogelijk  wordt teruggebeld.

Uw browser komt uit een stenen tijdperk!

Update uw browser om deze (en vele andere) websites optimaal te bekijken. Nu updaten!

×